Hej!

Sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva idag! Idag står det stilla, men kan säga att det mesta från igår har lagt sig. Jag har inte lika mycket oro och stress över hela med hjärtat längre, men man blir ju rädd när man får ont sådär i bröstet men när man får ett lugnande besked så blir man genast lugnare själv och man kan gå och lägga sig på kvällen och somna utan att bli orolig. Aja, plus att hela grejen med EKG:et och när man gör det med alla känslor som kommer med det!
Sen har jag inte gjort så mycket idag förutom har varit ute och gått lite plus städning. Sen snart så ska jag gå en promenad till och ska möta mamma för att handla lite, upp och lämna det och sen åker hon för att fira en person och ha trevligt. Ingen aning vad man ska göra ikväll, får se vad som sker och händer!?! 
Aja, tänkte bara skriva snabbt och skriver mer ikväll förmodligen! Men hoppas att ni mår bra och har en bra fredag!?!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback