Glad Midsommar!

Säger glad midsommar lite sent men hade en dag igår som inte kändes helt okej med ätstörningen och så, hetsåt och tog tabletter som vanligt. Senaste två veckorna typ har varit hemska just med dem sakerna och idag så mpr man inte så bra. Är väldigt trött efter ha kommit hem vid två-kvart över två någonstans och sen att ha tabletter i sig är inte världens bästa grej. Men jag hade en kväll/natt som ändå var okej med vänner och speciellt en som man kan vara sig själv med! 
Och just nu för tillfället så sitter jag här och bara försöker få tiden att gå tills jag ska iväg, orkar inte vara hemma speciellt inte när en viss person är hemma för då blir det kaos och personen gör så att en annan blir påverkad och så blir det två mot en, medans den tredje inte gör ett piss. Så är det här hemma och vad ska man göra? Eller nu så ska jag bara fylla i lite papper om en ansökan för att få förtur till en lägenhet, vilket man även behöver läkarutlåtande på men det kommer jag få just för att jag har en sådan psykisk påfrestande situation här hemma och detta kan vara ett steg på vägen för att bli bättre och må bättre.
Aja, ska nog ta och fixa lite saker och skriver mer sedan och ursäkta för tystnaden men det har varit jobbiga dagar de senaste dagarna så hoppas ni har förstående med det!
Hur mår ni? Och hur har eran midsommar varit?
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback