En önskan!?!

Jag har en önskan om att bli från ätstörningsträsket men just nu så känns det så långt borta just nu när man hetsäter och använder olika metoder för att bli av med det, för att sedan gå på diet. Min vikt pendlar och jag är rädd att dem på SCÄ kommer säga att jag inte är sjuk, men samtidigt så vet jag att jag är sjuk och behöver hjälpen. Men vad gör man åt nervositeten? Och hur hanterar man det? Vad skulle hända om jag inte är tillräckligt sjuk? Vad skulle ske om allt går åt helvete?
Det är så mycket som spinner i huvudet och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska hantera det. Det är alldeles för mycket att hantera känner jag!?! Men det är något som jag får ta och prata med psykolog E om för att jag känner att dessa tankar och känslor får jag prata med henne om för att hon kan ju hjälpa mig med det där också. Sen har jag en tid till psykologen jag ska ha under psykolog E:s semester, fick samtal från den psykologen idag och bestämde en tid. Var lite oväntat att få tiden just idag, för jag trodde att jag skulle få den nästa vecka av psykolog E men men nu är det iallafall bestämt och har tiden stående i agendan.
Aja, det var lite tankar från idag och jag orkar inte skriva mer för jag ligger nämligen hemma och sjuk just nu så jag orkar inte skriva mer!
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback