Cykeltur och powerwalk!

Sitter här med datorn i köket och väntar på att de andra ska bli klara med samtal och vad de håller på med, eftersom vi ska spela lite kort innan Svergie spelar VM-Kval mot färörarna, vilket man ska se eftersom jag är ju ett sk "fotbollsfreak" eller vad ska man kalla det. Ska ni titta på matchen? 
Annars då? Jag är hemma nu efter en lååång powerwalk som var så skön men ändå jobbig, hade mjölksyra och kände mig illamående av utmattning under i stort sett hela promenad men nu har det börja lägga sig och sitter och dricker en burk med Zero cola, den enda cola jag i stort sett dricker. Och jag har väldigt ont i benen efter både powerwalken och cykelturen som var fram och tillbaka till djurgården, mitt älskade djurgården. Vi cyklade även lite på Djurgården och sen hem igen. 
Jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon i benen!
Men nu ska vi spela lite plump.
Kram kram
Ems

Kommentarer
Nathalie säger:

Ååh, plump är typ det roligaste kortspelet:)
Tack, det är helt okej idag. Har haft avslutning i skolan så det känns jätteskönt. Hur är det med dig?

2013-06-11 | 18:58:13
Bloggadress: http://www.nathaliieskoog.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback