Bättre!

Mår bättre än vad jag gjorde tidigare, och imorgon så är det sista dagen för helgen och då kör vi sten hårt på att jag fortfarande är sjuk och inte kan äta "vanlig" kost även om jag är i stort sett frisk redan nu, det var bara något som irriterade mig men ändå kan köra på det ändå imorgon. Utan att någon tänker på det!?!
Aja, annars sitter jag och har världens ångest för att jag har gått upp fyrahundra gram på bara ren vätska, vilket jag borde veta och speciellt efter en stor kopp te men har världens panik, men det kommer ut ur en på ett eller annat sätt. får se vad vågen visar på imorgon bitti.
Vad mer? Jo, skrev jag om att papperna från SCÄ kom igår? Men det gjorde dem iallafall och det var papper som komplettering för remissen och sådant som jag skulle fylla i själv, som dem är ifyllda och pålagda redan, gjorde det igår när jag hade kommit hem första och andra gången på eftermiddagen eftersom jag var inte hemma när posten kom nämligen. Sen har jag inte så mycket mer nytt att berätta direkt.
Imorgon så ska jag träffa en kompis och jag hoppas att personen inte avbokar och speciellt inte i sista stund som alltid eftersom det är en bit för mig att tag mig dit också så därav så hoppas jag verkligen att personen inte avbokar typ fem minuter innan som hen alltid gör typ.
Aja, nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs imorgon igen!
Hur har ni haft det idag? Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback