Torsdag och City!

Idag har jag varit inne i city och träffat två kompisar, vilket var väldigt roligt :). Allt för att få tankarna på annat och inte behöva vara hemma så mycket, sen fick jag även förslaget igår att träffa kompisar en del för att kanske inte må  sämre än vad jag gör a den anledningen att vissa personer kan få mig att må lite bättre för stunden oavsett om dem vet om det eller inte!
 
Annars då? Jo, har haft mailkontakt med min soc-kontakt idag och ska dit imorgon för ett möte för att diskutera vissa saker och så ska jag fråga vissa saker om en del papper och så vidare. SÅ imorgon blir det blodprover först och sen till möte.
Jag älskar ju blodprover så jag ska ju ta dem imorgon och sen ett par i slutet av månaden ;), vete fasiken vad det är just med mig och blodprover . Haha. jag vet att jag ärsmått galen, men som sagt så gillar jag ta blodprover speciellt på min vårdcentral med sjuksköterskan som tar proverna :).
Aja, ska spela lite spel nu men vi hörs snart igen!
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback