Tisdags eftermiddag!

Det är tisdag och dagen närmar sig då jag ska till SCÄ närmar sig. Jag är helt livrädd och vet inte hur jag ska hantera hela saken, är livrädd för vad dem kommer säga och vad som kommer ske. Vad kommer ske om dem säger att jag inte är sjuk och så vidare? Det är som sagt mycket tankar omkring det hela, men vi får se vad som händer då jag ska dit.
Annars så har jag träffat mormor idag och sedan har jag städat och hållit på här hemma och snart så ska jag gå ut och ta en riktigt långpromenad, vilket ska bli så skönt eftersom det behövs och jag behöver skingra tankarna lite. Och imorgon så är det psykolog E som gäller, så då blir en del att prata om och sen vet jag så blir det att prata lite om nästa vecka och lite annat!
Hur mår ni? Och vad har ni gjort idag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback