Tiden är fixad.

SCÄ-tiden är fixad nu, och det gick väl helt okej. Fick med mig lite saker som jag ska testa och så vidare, de är skönt att det är iallafall avklarat nu så man slipper åka dit igen på ett tag nu nästa gång jag ska dit får man se, ska nämligen bli kallad från min behandlare, så det betyder iallafall att jag har en behandling eftersom jag har blivit tilldelad en behandlare. Det är läskigt men ändå skönt på många sätt. Jag orkar inte hålla på med det jag håller på med längre.
Aja, ska snart fixa iordning lite saker för ska iväg och vara hos V ikväll, är det tänkt och det är vid fem så måste fixa iordning sakerna som ska med och så. Även om man bor ganska nära henne så blir det ändå en bit dit och tar tid att ta sig dit helt enkelt.
Aja, hur mår ni? Och vad ska ni göra ikväll?
Vi hörs mer imorgon och skriver då hur det var ikväll, eftersom jag vet inte när jag kommer hem sen!
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback