Solning och SCÄ!?!

Solning innan man skulle till SCÄ var det ja, men jag hann sola men inget SCÄ-möte blev av även om jag hade en bokad tid. Hur gick det till? Jo, något jäkla fel i systemet, personen i receptionen såg inte mig i databasen, som en bokad patient medans den andre såg inte att jag hade kommit även om jag hade det!?! Så jäkla irriterande men fick iallafall en ny tid imorgon så förhoppningsvis så går det bättre imorgon, en gång har jag överseende med men det får absolut inte hända igen...
Aja, jag solade iallafall innan jag skulle vara där och hann med att sola ett tag, vilket var skönt, men blev lite röd men hoppas att det lägger sig, men det borde det göra. Det gör det alltid på mig och det blir en brun färg tillslut.
Skriver mer sen ska kolla på en av min favorit serier, men en liten uppdatering var ju inte helt fel ;)
Hur mår ni denna heta sommardag?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback