SCÄ!

Idag var det dagen då jag var där på ett första besök och ska dit nästa vecka igen för Stepwise så fint som det heter och om man vill veta vad det är får man fråga(om man nu inte redan vet vad det är)! Aja, det är samma dag som jag har mitt första möte med min vikarierande Psykolog C, vilket jag är nervös inför också men om det gick bra idag så varför ska det inte gå bra med C? Fast jag är ju som är och psykolog C gör mig nervös och det var samma sak förra år med psykolog L och jag dog inte av det så....
Aja, mötet gick väl bra idag och jag fick en del sagt och det är väl lika bra att säga så mycket som möjligt även om det nog stod ganska mycket i remissen kan jag tänka.
Tänkte avrunda nu för behöver städa lite mer men vi hörs senare ikväll.
Hur mår ni? Och vad har ni haft för ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback