Orkelös och viljelös

Viljan för vissa saker känns så långt borta på något sätt!?! Jag orkar inte med vissa saker och tankarna bara spinner runt, vet inte hur jag ska hantera allt heller. Ibland orkar man inte ens kämpa emot allt heller för den delen!?! Och en viss motivation börjar tryta också, och det känns inte helt okej heller..
Men jag känner också att för tillfället har det mesta under en viss kontroll ändå, men jag har ju alltid alternativ som jag har sagt förut och jag har ju faktiskt lovat C, min sommarpsykolog att ringa om det skulle behövas.
Så det finns ju alltid alternativ som sagt :).
Aja, ska ta och avrunda lite nu men skriver mer i senare ikväll!
Hade ni en bra söndag? Upptäckte nu att jag aldrig skrev igår :/!?!
Och hur har ni det denna måndag?
Hur mås det?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback