Onsdagskväll!

Det är kväll och onsdag och jag sitter här och bara tar det lugnt medans jag skriver, eller jag försöker ta det lugnt men är jätte nojig för en sak men det borde komma ibland så blir jag såhär utan anledning fast jag vet hur det funkar. Varför vet jag inte, kanske för att det tillhör mig och minpersonlighet? Eller är det så att man är bra på att hetsa up sig fast man inte behöver? Aja, något är det iallafall men det borde inte vara några problem med tanke på olika saker men men jag kan inte hjälpa hur jag blir!
Annars så har det varit så att jag har träffat mormor och min morbror idag, dem kom för att fira mig och min bror som ska fyllar år, jag fyller imorgon :/ och min bror fyller på fredag. Jag har sådan åldersnoja som det inte finns och ändå så är man fortfarande ung, hur går det ihop det vet jag inte.
Aja, och så imorgon så är det att möta upp lite personer för att sedan gå och sätta sig i en park och grilla, ha en picknick helt enkelt. Sen blir det väl hem och fira lite lätt med familjen typ. En ganska lugn dag är inplanerad helt enkelt, men det passar mig perfekt för jag är ingen som måste ut och fest och så vidare bara för att man fyller år.
 
Annars så har jag inte gjort så mycket idag, som sagt firat lite med mormor och min morbror med en lunch och fika sedan så har man gå¨tt runt lite i stan och handlat inför imorgon och så vidare :)
Och nu har man försökt att få i sig en sådan här:
 En näringsdryck men denna smak var ingen direkt höjdare, men jag försökte iallafall.
Och eftersom jag inte fått i mig en riktig middag så var det ett måsteförsök typ men det gick inte så himla bra heller :/.
Aja, det var dagen det och det har varit jättevarmt idag, helt underbart enligt mig :).
Hur mår ni? Och vad har ni gjort denna onsdag?
Kram Kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback