Onsdag!

Det är onsdag och jag har varit hos psykologen E idag, sista gången inför semestern som hon går på nu i veckan eller i övermorgon rättare sagt(vilket är i veckan iofs) och nästa vecka så har jag en tid hos en psykolog som jag ska ha när psykolog E är på sin semester. Tack och lov att jag inte behövde förklara inför mig psykolog för hon vet om att jag har svårt att ringa om jag skulle behöva och att jag har lättare med att träffa någon, så nu får jag träffa en precis som förra året. Och om det skulle vara något problem så är min läkare alltid kvar en eller två veckor, så det finns alltid alternativ för en om det skulle behövas ;). Men jag är lite räddf.r att nu ska jag träffa en helt nu person under fem veckor och jag har ingen aning om hur denna psykolog är eller hur personen funkar, vilket gör en nervös men sådan är jag. Sen så är jag nervös inför imorgon och hela grejen med SCÄ! Jag är helt panikslagen men det ska förhoppningsvis gå bra, för det är ju bara att vara så pass ärlig som möjligt och säga hur man känner osv.
Aja, ska ta och avrunda för tillfället men vi hörs senare ikväll!
Hur mår ni? Och vad har ni för planer för dagen?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback