Ögonen

Idag så har jag faktiskt fått en komplimang för mina ögon, det är väldigt ovanligt. Blev väldigt ställd och förvånad, även om man blev glad så förväntade man sig inte det ;). En person sa till mig att jag hade fina ögon och att den var tvåfärgade. Genom att säga till mig att ögonen var fina för att jag tydligen har en grön ring runt pupillen precis och blått resten, det tyckte denna person att var fint. Och först så trodde denne person att jag hade linser eller något men det har jag inte ;).
Men aja, det gjorde min dag lite grann för att för det första är jag ovan vid sådant och sedan så är det så få som säger sådant.
Har även tränat och gått på två promenader/powerwalker idag ;).
Aja, ska ta och kolla lite på tv och bara ta det lugnt men hoppas att ni mår bra!?!
Vad har ni gjort idag?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback