Hejsan!

Sitter här och försöker bara ta det lugnt och inte få panik över att det är en tidig middag snart. Det är ångest och mycket känslor runt det hela med mat och sådant.
Aja, annars så har det varit promenad och kollat lite på kläder men hittade inget idag men igår så inhandlades det lite underkläder, det behövdes. Ibland behöver man handla lite saker, även om det är en riktig pina för mig att gå ut bland mycket folk, fast igår var det inte så farligt med folk inne i city. Och sedan så var det ju min läkartid igår, den gick väl bra och fick med mig lite näringsdrycker för att testa om det går lättare. Så då får vi se om det går eller om det går helt åt helvete.
Aja, och sedan på middagen hos V igår så var det trevligt och härligt att bara få komma ifrån allt ett tag, att slippa tänka och all ångest,
Det var lite från igår och dagen hittills men nu ska jag väl ta och försöka äta lite och sedan eventuellt dricka en näringsdryck direkt efter eller om den blir till senare ikväll.
Hur mår ni? Vad har ni gjort idag, denna lördag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback