Hej!

Sitter nu här och bara tar det lugnt efter att ha varit ute och varit i solen i typ tre och en halvtimme plus att handla och gå en bra bit hem med dessa saker, inte världens roligaste eller skönaste grej att göra när solen värmer och det är varmt. Men men vad ska man göra åt saken?
Aja, har varit ute och gått och legat och solat ett tag nu på dan och nu är man hemma och ska snart fixa iordning lite saker och sen ska man väl ut igen. Jag älskar sommaren och värmen, men det är för att det ska vara varmt och inte kallt enligt mig. Jag är ju så frusen av mig så jag gillar ju värmen även om det är väldigt tröttande att vara i solen men det är värt det väldigt mycket faktiskt, enligt mig iallafall. Sen finns det andra i min familj som tycker att det är alldeles för varmt men vill ändå ha sommar, hur går det ihop? Det vet inte jag, om någon vet så hojta gärna till och förklara!?!
Det var denna lördag hittills och skriver snart igen ska ta och fixa lite saker och sedan vila lite tror jag för att jag är trött från solen även om jag älskar att vara i solen!
Hur har ni det i solen? Och hur mår ni?
Vi hörs senare igen
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback