God Morgon/förmiddag!

Sitter här och ska snart iväg till city för att kolla lite kläder och för att sedan gå vidare till SCÄ, och jag hoppas verkligen att det inte blir som igår för då känner jag att det inte kommer att funka alls. Jag är en som har överseende med en gång men om det händer fler gånger så blir jag arg och vill inte ha med sakerna eller personerna att göra. Fast man ska kanske inte vara så, för det kan faktiskt ske saker som ingen kan rå över men det känns inte bra om det händer gång på gång hela tiden heller. Aja, det är iallafall en läkartid på SCÄ som gäller klockan ett och efter det vet jag inte vad jag ska göra, det kanske blir att gå runt på något ställe eller så.
Aja, ska nog ta och avrunda nu. Ska byta lite kläder för vädret är lite halvtråkigt och känns som att det inte funkar med de kläder jag har på mig. Vi hörs senare!
Hur mår ni idag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback