God eftermiddag!?!

Sitter nu hemma och ska snart dra iväg för att träffa K, en kompis i slussen. Hon frågade om jag ville följa med på något som jag inte är helt hundra på vad det är men snäll som jag är så säger jag ja för att jag gör ju allt för att komma hemifrån typ.
Men aja, ska träffa henne snart och gå runt i stan först och sedan på denna grej som hon ville gå på. Så vi får se vad som sker och hur hela grejen är, och hur länge man är kvar. Om man ens klarar av att stanna kvar länge eller ens av att gå dit. Men ska försöka stå ut så länge som möjligt för K:s skull.
Annars så har jag inte gjort sådär jättemycket, packade ihop sakerna och gick hem från lägenheten där jag har sovit de två senaste nätterna. Önskar nästan att man kunde sova där längre men personen som bor i lägenheten kommer hem tidigt imorgon bitti och jag kommer inte kunna sova natten som kommer där, vilket är lite synd. Hade nästan önskat att jag kunde det men det går inte.
Aja, skriver mer imorgon eller ikväll, beror på när jag kommer hem ikväll/natt.
Hur mår ni? Och Vad har ni för planer?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback