Cykeltur!

Det blev ingen promenad/powerwalk utan det blev en cykeltur istället. Jag cyklade runt söder och sedan hem, nu sitter jag här hemma och skriver lite här. Cykelturen var skön men kände sista biten att det tog emot ganska mycket så nu är dte vila för ett tag och sedan forsäta med olika saker.
Jag känner att tankarna blev lite skingrade men inte mycket, så får försöka hitta något som gör att dem försvinner eller iallafall så att jag blir lite lugnare till imorgon! Fast det kanske är bra att prata med psykolog E om detta imorgon, så kanske man kan få hjälp med sådant också!
Aja, ska nog ta och avrunda nu men vi hörs snart igen! Skriver mer imorgon om hur det gick imorgon!
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback