Yippie

En enda j***a liten ynka test vante var som behövdes för att jag skulle lära mig att sticka vantar! En ynka liten vante, jag kan inte fatta det faktiskt eftersom jag brukar ha svårt för att lära mig saker men det här gick dsnabbt och jag kan nu säga att jag faktiskt kan sticka vantar. Yaya, det var något jag inte trodde var möjligt alls! SÅ då säger jag tack till min psykolg K som födde tanken och min bror som faktiskt fick mig att köpa stickrona och garn för att kunna göra vantar!
Och min absoluta vante som jag har gjort under dagen efter min handstorlek ser ut såhär:
Inte helt klar, bara tummen kvar men den är ju i stort sett klar och ska bara vändas sedan!
Var ju bara tvungen att visa detta!
Hoppas ni mår bra och har haft en bra helg!
För imorgon är det ny dag och en helt ny vecka framför en! Och jag börjar som vanligt med en förmiddagstid hos min psykolg E imorgon som alltid på måndagar! ;)
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback