Trötter..

Just nu så är jag en riktig trötterochvill så gärna sova men det känns ändå så långt borta med att kunna sova och att soman skulle vara ännu mer långt bort, men så är jag oavsett. Att få sova en natt helt bra eller igenom den utan att vakna och att sova oroligt finns inte ens på min världskarta just nu!
Annars då? 
Jo, imorgon blir det att träffa en gammal kompis och vi får se om någon annan gemensam till oss två ska med men det känns inte så troligt just nu! Men det blir kul för jag har inte träffat denne person på väldigt länge så därav att det kommer bli kul att se honom!
Men aja, nu tänkte jag avrunda för jag är jättetrött och orkar inte skriva så mycket mer!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback