Trött!

Jag är hur trött som helst och kaffet har inte riktigt slagit in än men hoppas att det gör det snart! Att inte få sova ordentligt någonsin är ju inte kul alls men vad kan man göra? Visst att man kan sova dåligt när man mår extremt dåligt eller så, det kan jag köpa men när man inte får sova ordentligt någonsin är en helt annan sak! Och om jag sovit väldigt dåligt så kan jag ha ett uruselt morgonhumör och vill absolut inte prata. Att prata på morgonen precis när man har vaknat är inte min sak så att säga, men sen har man någon här hemma som älskar att prata på morgonen innan denna går så man märker att vi är helt olika personer här hemma. Men låt mig vara på morgonen är det bästa kan jag säga för allas bästa höll jag på att säga men ja, man ska låta mig få vakna upp ordentligt först innan man börjar prata med mig!
Aja, det var lite hur jag kan vara på morgonen och just idag så har jag varit väldigt grinig men nu har man börjat vakna upp lite så det har blivit bättre med just det humöret!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback