SCÄ!

Idag är det dags igen för ett besök på SCÄ och vi får se vart det för sig med det samtalet plus en massa annat som det samtalet innebär!
Sen är det väl inte så mycket mer inplanerat precis, men jag känner att ibland måste man väl få ta lite dagen som den kommer också och inte bara planera en massa saker och så! Ibland känns det som värsta hysterin med att boka in saker och ha dagarna fyllda med olika saker. Varför egentligen? Jag känner att även om man arbetar och vikarierar som jag har gjort en del så behöver man inte planera in något för resten av dagen(beroende på hur mycet och länge man arbetar). Man behöver inte boka in allt på en och samma dag precis, även fast att man får vissa tider på samma dag så kan jag tycka att ta det som det kommer istället! Är det bara jag som känner så? Alltså att man ska kunna ta dagen som den kommer lite och att man behöver inte ha allt planerat hela tiden? Jag har en del bokade saker och det är ju helt oundvikligt att inte ha det med vissa saker men vad hände med det spontana? Att bara kunna ringa till någon helt spontant och fråga om man ska ta en promenad eller vad som. 
Men det är bara mina tankar och funderingar kring vissa saker, även om jag är en sådan som gärna vill ha fart och måste alltid ha saker som sker omkring mig men att ha en hysteri över att alltid ha något inbokat går inte för mig. Jag vill vara lite spontan och ha friheten att kunna bara göra det som faller in på något sätt! Fast det kanske säger mer om mig än andra? Alla är ju ioförsig olika men är jag ensam om att känna att man vill ha mer frihet och spontanitet?
AJa, nu ska jag väl ta och avrunda men skriver lite mer senare för nu är det dags för ett avsnitt av min älskade serie!
Kram kram 
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback