Men okej!?!

Nu kan jag säga att jag är lite små sur på en kompis eftersom vi hade bestämt att vi skulle fira nyår tillsammans med e del andra också, personen skulle höra av sig i börjanm av veckan för att vi skulle planera mer och så vidare. Men har den person hört av sig? Nej, det har varken kommit ett samtal eller inte ens ett litet sms, wtf liksom? Hur ska man liksom bete sig runt det nu då? Ska man strunta i hela nyårsgrejen eller vad ska man göra? För jag smsade i förmiddags men har inte fått svar heller från det. Så vad ska man göra nu?
Jag känner att det är väldigt dålig stil, men samtidigt så är jag inte ens förvånad eftersom det inte är första gången och det är inte sista gången kan jag garantera....
Åh, jag blir sur, arg och ledsen på en och samma gång. Ibland känner jag att jag vill bara ge upp hela relationen mellan oss men samtidigt har vi ett långt förflutet tillsammans plus att jag undrar om personen verkligen förstår vad hen gör?
Jag känner mig så velig och undrar hur jag ska göra så att denna person förstår vad hen verkligen gör! Vad ska man göra för att få någon att förstå vad denne gör om det mesta inte går in och hen inte lyssnar på en annan och inte fattar varför man blir arg och så vidare? Jag har försökt med det mesta men det verkar ju inte gå in alls hos denne utan hen tror att det är helt okej och så vidare...
Suck är väl allt jag kan säga om detta just nu och vi får se vad jag gör, men tar gärna emot tips om hur man kan göra för att få denne person att försåt och så vidare!?!
Hoppas att ni har en bra fredagskväll och får en bra helg, så skriver jag snart igen!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback