Jajamensan :/

Huvudvärken lade sig men efter min dagliga näringsdryck blev jag illamående istället, wtf? Och det håller sig lite än men jag känner mig inte sjuk eller något utan det är bara ett illamående!
Även om jag har ätit lunch och det blev lite bätttre så håller det i sig, vette f*n vart ifrån det kommer ifrån heller. Jag får ett illamående ibland och oftast är det när jag är stressad(ibland när jag knappt vet om att jag är det för att jag skjuter undan mycket) eller så blir jag det när jag känner obehag och inte vill något! Men någon som har förslag på hur man blir av illamående och så?
Aja, ska väl se om det lägger sig ännu mer och ska kanske gå ut lite om ett tag, men först hänga upp tvätten innan jag går ut! 
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback