Inte kul!

Det är torsdag och jag vaknade upp med världens huvudvärk. En sådan huvudvärk att jag mådde illa, men det gick att äta frukost ändå! Det gick tugnt att äta frukosten eftersom jag var så pass illamående av huvudvärken men det tillslut, dock var det inte bara det som gjorde det svårt eftersom jag har utökat frukosten också som jag blev tillsagd i tisdags att göra så det var en blandning av allt möjöigt tror jag!
Vad mer? Snart är det dags för näringsdryck igen :/, min gamle vän som jag inte gillar så värst mycket alla gånger!
Och dagen får vi se vad som kommer och jag vill gärna inte bestämma allt för långt fram med en del saker heller så idag är det en perfekt dag för mig egentligen eftersom jag är en sådans om gärna vill ta dagen som den kommer!
Aja, nu avslutar jag för tillfället och så, men jag skriver snart igen!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback