Dietisten!

Jag ska till dietisten imorgon på SCÄ och på något plan vill jag inte dit, men jag vet att jag måste dit. Sen vill jag dit på andra sätt också för jag vill liksom bli fri från det här och det innebär ju att få hjälp från dietisten också. 
Men ibland så vill man bara fly ifrån allt och fortsätta som man har gjort tidigare. Men det är ju inte en lösning heller och då menar jag att jag vill bara ge upp allt och fortsätta att bara bita ihop och inte kämpa som jag har gjort och gör. Men jag vet att fly är ju som sagt inte lösningen utan lösningen är att be om hjälp för att kunna bli frisk och kunna leva det liv jag vill och göra det jag vill plus att få kanske någon dröm uppfylld!
Jag har svårt för att be om hjälp och att lita på människor är fortfarande svårt men et har blivit bättre, man har liksom insett på en del plan att det inte går att klara av allt det jag har och går igenom själv. Men jag har som sagt fortfarande svårt att lita på personer fullt ut och att öppna upp mig, jag är fortfarande misstänksam mot personer!
Men men som sagt det har blivit bättre men det var lite tankar och just nu är jag inne i en period som är väldigt kämpig och att kämpa är svårt, jag orkar inte kämpa riktigt...Det är riktigt svårt och vill bara ge upp, men det går inte!
Aja, så är det och jag tänker inte låta någon trycka ner mig heller för att jag är ärlig och säger det jag tycker och tänker, det är något som jag måste kunna få göra och jag vill vara ärlig!
Hur mår ni? Och hoppas att ni har fått en bra start på veckan och har haft en bra måndag!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback