Apropå gårdagens inlägg!

Jag kom på en sak med det jag skrev igår! Jag vet att jag har förändrats på många sätt men på andra sätt har jag inte det! Jag har förändrat hur jag är när jag blir arg tex. Så att säga att jag inte bara svär utan jag medvetet väljer att använda mina ord bättre! Sen så finns det så mycket som man är förändrad på men man kan kanske inte påpeka allt för då skulle man inte orka skriva eller läsa. Jag kan inte påstå att jag är den bästa alla gånger på att förklara heller så det skulle bli lite jobbigt med att förstå för alla kanske!
Aja, nu tänkte jag kolla på debatt och sedan lägga mig. Jag är trött efter en dålig natt med sömn och en lång dag med en del saker som jag gjorde med blandade känslor!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback