<3

En lång dag men det fanns stunder denna dag som jag kände att jag ville bara ge upp för det var så mycket som var kaosartat men tack vare ett samtal så blev allt bättre! Så ger ett stort tack och känner mig glad för vissa saker! Vad ska/ kan man säga mer? 
Och nu kan jag njuta av fotbollen på ett helt annat sätt, än om jag inte hade fått just det där samtalet! Och i skrivandes stund så blir det mål för ett av två favborit-lag mål! Kan det bli bättre då? Nä, inte precis. 
 
Men nu ska jag nog ta och avrunda för att fokusera på matchen. Men först ett youtube-klipp med en musikgrupp där jag har två som jag känner och umgicks med en av dem i förra veckan!
Gruppen heter doves and dust! Någon som har hört dem?
Detta är deras första singel, om jag minns rätt så att säga! 
 
 
Nu blev det en salig blandning  i detta inlägg men ibland så blir det allt på en gång när det gäller mig. Ibland blir det mycket på en gång när det gäller mig, men det får man lära sig leva med!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback