<3 <3

Var inne på Iittala och kom därifrån med två av Dessa skålar. Sen vet jag även att jag kommer få en sådan i ljusblå också i julklapp och jag tänkte köpa en sådan också så att jag får två av varje, men dem hade inte dem inne just nu så. Får vänta ett tag med en till ljusblå helt enkelt!
Att vara inne i Iittala butiken är ju rena himmelriket för mig och det är typ bara Iittala som gäller för mig ;)! SÅ om man vill se en glad Ems så ta mig dit :P.
AJa, det har inte hänt sådär jättemycket idag, men har haft en dag med extremt mycket ångest och så. Det har varit så pass mycket att man knappt vet vad man själv gör och så vidare men nu ska jag ta och försöka ta det lugnt och bara vara typ!
Kram Kram
Ems
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback