Videoblogga?

Jag sitter här igen snabbt och fick en ide på att jag kanske ska videoblogga lite då och då för att slippa skriva kanske? Men samtidigt så undrar man lite, vem vill höra mig och min röst så och vad ska man prata om när man gör ett sådant inlägg?
Idéen slog mig nu, och jag slipper att hålla på med min digitalkamera eftersom jag har ju kamera direkt i datorn!?! Att jah´g inte kom på idéen tidigare? Ska ju bara våga också att göra det :P. Jag är ju ganska feg av mig så att göra något sådant är ju inte direkt optimalt att göra om man är feg, osäker på sig själv osv.
Men kan kanske ge det ett försök, och tänkte att jag skulle spela in ett klipp nu strax och tänkte att man kunde prata om SCÄ eller något som jag är JÄTTE orolig för.
Aja, jag sa ju att jag skulle ladda upp bilder på datorn och det har jag nu gjort och får ni se hur den ser ut. Och det är ju inte direkt den lilla datorn kan jag ju säga ;P
Såhär ser min nya älskning ut ;)
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback