Trötter!

Är en riktig trötter just nu! Fick inte sova ut ordentligt, men det är ju inte ovanligt speciellt när man alltid har någon som kommer och stör en och låter hela tiden. Eller rättare sagt stökar och bökar i olika delar av lägenheten och väcker en annan. Vad händer där? Kan klaga som bara den på en annan för att personen i fråga tycker att man låter mycket men denne låter ännu värre än mig och andra. Jag fattar inte poängen men men, så just nu så sitter jag och håller på att somna känns det som och har huvudvärk för att man inte har fått sova ordentligt på flera dagar känns det som.
Men snart så är det en promenad och då hoppas jag att tröttheten och huvudvärken försvinner!?! Men det borde försvinna snart tycker man...
Aja, ska börja göra mig i ordning så att man kommer iväg :).
Vad har ni för planer för dagen? Hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback