Torsdag!?!

Att det är torsdag redan idag är ju helt ofattbart, det känns som att dagarna bara försvinner bort. Det känns som att man inte gör något alls, inget alls. Varför ska allt gå så snabbt? Jag känner liksom att livet bara försvinner ur ens händer genom att dagarna går så snabbt och att man inte gör något speciellt bra och att tiden går åt att försöka något som inte finns!?! Tiden försvinner ur en och man kåänner att vissa saker är onödigt, varför ska man ens kämpa för det då? Det enda som man kämpar för är att hålla det förbjudna borta och alla känslor som man inte ska visa hålls borta också..
Det här varlite tankar om vissa saker och jag vill inte skriva allt för mycket om saker och ting för att vissa saker är alldeles för privata och ska bara tas upp med min psykolog E känner jag. Jag ska dit på tisdag istället för på torsdag som var planerat, det kommer bli väldigt stressigt på tisdag men det kommer fixa sig. 
Aja, hur mår ni idag? Och vad har ni för planer?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback