Terapitimme!

Idag var jag hos min sommarpsykolog C och ska träffa honom igen på fredag! Efter mycket om och men så känner jag mig ändå tacksam för att jag har hamnat på det stället jag är för att dem inte stänger under sommaren och som jag får träffa någon även under min riktiga's semester. Är så tacksam över dem som jag har haft under denna och förra sommaren plus för den psykolog jag har. Det är inte ofta jag känner så och ännu mindre ens säger det kan jag säga. Jag tänker inte säga varför jag säger så nu och varför jag säger så just idag. Men det var ett lååååångt samtal idag och det sades en sak som jag känner att jag behövdes sägas eftersom det kanske talar för varför jag är så pass rädd för vissa saker och varför jag är som jag är med vissa saker...
Aja, det var det men som sagt ska dit på fredag igen och ska cykla dit då också ;). Och sedan är min riktiga psykolog tillbaka.
Aja, hur har ni haft det idag? Och hur mår ni?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback