SCÄ!

Så var mötet på SCÄ avklarat och det gick väl okej, lite ovant med en ny person men det är ju måste för att man är ju inte direkt frisk i sina tankar och ha vissa beteenden som jag har :/. 
Aja, det verkar iallafall vara en vettig person, så nu har jag väl två behandlingar pararellt med varandra och nästa vecka kommer vara hektisk kan jag säga med fyra saker/mötn på tre dagar, det blir så ibland men det kommer bli jobbigt men man måste ju!!! 
Sen så har jag varit i kungens kurva idag. Det blev kungens kurva och istället för stan. Jobbigt värre att cykla men det är samtidigt skönt att få cykla också. Det blir ju en riktig lång tur och blir en riktig träning för låren och så. Nu känner man sig ganska mörbultad men det känns så skönt efteråt när man har cyklat för det känns som att man har fåt en rejäl träning även fast det kanske inte riktigt är samma som när man går ut och springer eller så ;).
Aja, kom hem med lite saker som behövdes hem och så. Sen så köpte jag munskölj och tandborstar eftersom jag behövde ny, så det blev flerpack men det blir billigare i längeden om man köper så för då behöver man inte köpa det så himla ofta heller.
Sen så har jag bestämt mig för att börja videoblogga också, tror jag iallafall att jag har gjort och jag vet bara inte vad jag ska prata om, när jag ska göra det och hur jag ska ta mig i kragen för att göra det. Och imorgon så är det ett samtal som ska ringas, det måste göras av vissa anledningar. Men och jag som hatar att ringa men men det måste ju göras så.
Aja, hoppas ni har haft det bra och mår bra i denna sommar värme!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback