Ny dator!

Jag har fått en ny dator, det är en Lenovo med windowa 8. Så jag är glad och nöjd, även om det är lite ovant fortfarande meds att det är just windows 8 så börjar jag vänja mig och det går bättre och bättre med just det för att man blir säkrare och säkrare. Tyvärr så har jag ingen bild på hur den ser ut just nu, men det ska nog ordnas snart :). Sen så älskar jag det faktum att det finns kamera inbyggt i datorn så då slipper man vissa saker med den vanliga kameran, även om jag fortfarande kommer använda min älskade kamera men med denna kamera i datorn så kan man ta bilder utan krångel ;P.
AJa, idag vet jag inte riktigt vad som kommer ske men det får man se och sedan så måste jag väl installera ett minne till datorn, eller det är rättare sagt ett intern minne som sitter i datorn men för att kunna installera det så måste jag prata med pappa för han har alla saker för att man ska kunna göra sätta in det minnet.
Aja, lite bilder från datorn kan man ju alltid lägga upp kanske... :P
Första bilden är ifrån i början av veckan och den sista är ifrån idag..
Hur mår ni?
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback