Med blandade känslor!

Det är som sagt med blandade känslor jag vaknar upp idag. Det är är ju sista gången med C, vilket känns konstigt men det känns ändå bra att E är tillbaka på måndag. Sedan ikväll så kommer det personer hit och ska vara här ett tag, vilket också ger mig en blandning av känslor. Jag känner mig glad för att det är några personer som jag känner och är speciellt glad över att en person kommer för att jag har bättre kontakt med henne. Men samtidigt så är det hela grejen med mat och dryck, sådana saker helt enkelt vilket gör det svårt för mig eftersom man vill äta och verka normal men samtidigt så vill man inte. Aja, måste börja göra mig iordning för att gå och ha terapitimme med C en sista gång!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback