Ledsen för igår!

Tar och börjar med att säga ursäkta för igår. Men man var ute på språng praktiskt hela dagen, det hela började med att jag gjorde mig iordning ett tag på förmiddagen för att sedan åka till morfar och hälsa på honom ett tag! Sen var det att åka buss vidare utåt från stan, fikade med mormor(morfar är på avlastningshem en bra vecka i månaden) och sen över till några bekanta som bor på samma gata för att hämta mammas cykel. Först bar de problem med att få upp låset, sen var det att få luft i däcken. Men som tur är kunde jag dra cykeln till cykelringen och få den pumpad där och även styret fixat. Sen var det dags att cykla hem, värsta valet man gjorde i värmen som var igår men men jag cykla iallafall. Jag var väl hemma till sju, åt lite och sedan var det fia med knuff några gånger och sedan att gå ut igen på promenad. Hela dagen försvann verkligen igår och idag så får vi se vad som sker och händer. Det jag vet iallafall att jag ska göra är att hitta ett cykellås som är hyfsat bra och billigt!
Hur mår ni? Och vad har ni haft för er? :)
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback