Kväll Och Graham Norton!

Precis hemkommen efter en cykeltur, cyklade till Vinterviken och tillbaka. Så härligt med att cykla men enda nackdelen med cykeln jag cyklade på idag var/är att sadeln är obekväm men vad gör man inte för att få cykla.
AJa, men nu sitter jag och kollar på The Graham Norton Show samtidigt som jag skriver här. Jag älskar de Brittiska serierna, speciellt humorserierna men Graham Norton har ju en talkshow med humor visserligen.
Rekomenderas väldigt att kolla in det, sök på youtube eller kolla på BBC Entertainment om ni har det hemma på tv:n.
MEn aja, nu ska kolla vidare, hoppas ni har haft en bra lördag och får en forsatt bra lördagskväll.
Kram Kram 
Ems

Kommentarer
En flicka som är stark säger:

Veckans blogg är nu utsedd (: In och kolla om det var just du som vann!

2013-09-01 | 19:56:15
Bloggadress: http://enflickasomarstark.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback