Inhandlat!?!

 Har Handlat lite nya kläder och sådant till mig både igår och lite idag. 
En ny tunika från H&M, jag älskar materialet och den är erkligen värde en hundring :)
 
En ny Bikini från InterSport, för 75 kronor. Rea och jag som är liten och nätt(oavsett hur mycket jag vägt/väger) kan ha de lite större barnstorlekarna vilket denna bikini är :P
 
Nya Strumpbyxor, svarta(inget speciellt men för 60 kronro så hoppas jag att dem är bra och håller eftersom denna modell var även lite tjockare från Lindex
 
Två nya BH:oar och nya örhängen, även detta från rea och även detta från lindex.
Aja, de var det so har inhandlats idag och igår ;) plus så har jag handlat saöva och så från apoteeket men det är ju inte direkt saker som är så roliga att se eller visa upp precis ;)
Skriver lite senare!
Kram kram
Ems

Kommentarer
brittis säger:

Fina saker Emelie! Kram!

2013-08-07 | 19:58:13

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback