I farten!

Skriver lite snabbt nu, eftersom jag tänkte åka iväg till mormor strax. Måste bara ringa och kolla att hon är hemma eftersom det är bara hon som är hemma, morfar är nämligen på avlastningshem denna vecka. Han är där en vecka i månaden, och det är denna vecka. Får se om jag åker dit imorgon eller på söndag till honom, men idag så blir det mormor och ska ska hämta den sista cykeln som står där. Men som sagt så måste jag kolla om hon är hemma och sen är de flera som måste vara hemma för dte ska funka och de andra kommer vara hemma senare men det är så att då kan jag vara med mormor ett tag innan om det är så att hon är hemma.
Men aja, det är mina planer för dagen eller resten av dagen/eftermiddagen!!
Och jag har tvättat lite och medans jag hängde tvätten så fick jag ett samtal från min läkare S på psyk och vi ändrade tiden, fast det blev samma dag men bara en senare tid så det var ganska skönt på ett sätt. Även om det känns som att dagen blir lite förstörd när man får en så pass sen eftermiddags tid men när jag ska dit nästa vecka så struntar jag i det för att det är ju ett måste och det gäller ju min framtid på ett och annat sätt.
Men aja, nu ska jag ringa till mormor och se om hon är hemma, sen är jag på väg ;)
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback