Good Morning!

Nu sitter jag här med huvudvärk igen och skriver men vad ska man göra!?! Jag kan förstå vart ifrån denna hemska huvudvärk kommer ifrån. Aja, får försöka göra saker för att bli av med den.
Annars då? Jo dagen har knappt börjat och vet inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar säkert på något. Och gårdagen känns så overklig på något sätt, det känns som att jag fortfarande ska till Mando i vår sen på tisdag men så är ju inte fallet. Mando är ett avslutat kapitel och jag känner ångest över det på något sätt, men det är kanske för att min behandlare och avdelningen har varit en så stor del av mitt liv under ett par år både med behandling och uppföljningarna. Men aja, det är avslutat nu och jag behöver inte tänka eller bry om mig det längre för jag får hjälp på annat håll.
Aja, ska kolla klart på QI nu och sedan får vi se vad jag gör!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback