God förmiddag!

Det ör söndag och imorgon så ör det psykolog E och ett möte med henne plus en till för att diskutera lite saker och ting. Och då mpste jag verkligen säga saker som jag känner måste komma fram, det kan inte bara vara inom mig dem är utan dem måste sägas för att det går inte att jag bara lyssnar och tar emot det som sägs utan jag måste verkligen säga vad jag tycker och tänker helt enkelt. Men aja, just nu så är jag hur nervös som helst för på tisdag så är det SCÄ som gäller och jag känner mig hur nervös och velig som helst med det. Tankarna bara spinner runt och jag vet inte hur jag ska hantera allt det. Ja, jag vet att det är inget att oroa sig för egnetligen tror jag!?! Men jag kan inte låta bli att känna såhär och blir nervös för saker och ting. Jag är en sådan plus vad händer om man är för frisk att vara där även om man vet att man inte är helt frisk från sina ätstörningar? Sådana tanakr spinner i mitt huvud men samtidigt så vet man att man är sjuk för man äter typ ingen vanlig mat eller så utan bara vissa saker och hetsäter dem(även om det är "vanliga" mängder man skulle säga som en frisk). Vad gör man? Hur säger man det? Vem skulle hjälpa en om inte SCÄ gör det? Jag vill inte tillbaka till Mando igen, speciellt inte som patient. Jag har bara uppfölningsteräff/träffar kvar där och jag är inte ens säker på att jag vill gå på dem. Jag ska till Mando på en sådan träff inom en snar framtid och jag hoppas att jag hinner träffa psykolog E själv innan det för jag känner att jag måste prata med henne om vissa saker som har med det och göra och hur jag ska göra. Plus jag känner att jag inte vill gå dit själv riktigt men vem skulle följa med mig. Det återstår och se vad som händer och sker, om jag ens ska iväg till Mando. Beror på hur det bestäms tror jag lite från alla håll och ifrån mig själv tror jag.
Aja, tänkte dra iväg nu men hoppas ni får en helt toppendag när det är så fint väder!
Hur mår ni annars?
Kram Kram
Ems
 
BIld från idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback