Den där dagen!?!

Jag känner vissa dagar att den där dagen med stort D är som bortblåst. Det kommer inte komma någon sådan dag, eller hur jag ska säga. För samtidigt så känner jag mig blandad inför det för det finns ändå något som säger att den finns och jag har hamnat rätt med vissa.
Sedan så blir allt inte bättre av att man är orolig för vissa personer som man inte får tag på eller dem  inte hör av sig. Det känns inte bra, och anledningarna till att man är orolig, dem är många. Varför ska allt vara så komplicerat? Och jag är en sådan som blir orolig när man inte hör av vissa personer speciellt när dem inte mår bra och inte dyker upp när man har bestämt att man ska träffas(denna person brukar aldrig vara den som inte dyker upp) och inte hör av sig. Nu vet jag inte riktigt vad man ska göra? Jag har gjort det jag kan göra men är fortfarande orolig och får hoppas på det bästa och bara vänta på att personen hör av sig..
 
Annars så har dagen bara fortgått och jag känner mig inte helt hundra men aja, får se vad jag ska göra eller om jag känner att jag ska ringa till vssa personer eller inte. Aja, hoppas att ni får en bra fortsatt fredags eftermiddag och en bra start på helgen!
Hur mår ni annars?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback