Dagen!

Snart är även denna torsdag slut och man känner att denna dag har varit lång, plus att man känner en lättnad över att man hade en psykolog tid i dock för att vara utan dessa tider under två veckors tid är verkligen inte bra för mig upptäckte jag. Men nu har det varit och man kan inte ändra på det men jag har träffat min sommarpsykolog C idag, som jag sade i det förra inlägget också. Det var skönt att ha den tiden inbokad idag för dessa två veckor har varit en ganska tuff period men har kämpat mig igenom det också som jag alltid har gjortoch gör även om man inte orkar med allt. Och har en ny tid med C på tisdag och sen återgår jag till min vanliga psykolog E veckan därpå, vilket är skönt på ett sätt för det är ju ändå hon jag litar allra mest på.
Men annars så har det varit promenader och gkort lite olika saker. Försökt att hålla igång och inte vara hemma typ, eftersom jag inte vill vara hemma helst. 
Men aja, ska kolla vidare på "Ghost Adventures" och sedan så ska man väl kanske gå och lägga sig, får se när man kommer i säng och somnar sen ;).
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback