Cykla och Terapi!

Idag så ska jag ta och cykla till min sommarpsykolog C, ska vara där om någon timme eller så. Just nu så sitter jag i köket, med hörlurar i öronen och lyssnar på Spotify där jag har lite spellistor och som jag kan lyssna på i offlinemode, därav att jag inte behöver ha internet för just dem listorna :). Jag skulle vilja borsta tänderna tänderna också men det är ju någon som är där inne och ockuperar badrummet, har ju fortfarande lite tid på mig innan jag ska hämta cykeln och cykla iväg till C och ha en terapitimme.Sen vet jag inte riktigt vad planerna är men det får bli en överraskning ;). Jag gillar ju inte att planera sådär jättemycket inför saker och framtiden för om planerna går i kras så blir man ju alltid lite ledsen och besviken vilket jag inte vill. Aja, jag ska nog ta och borsta tänderna så att jag har det gjort innan det blir för stressigt och jag måste springa iväg för att hämta cykeln och så vidare. Hur är det med er? Och vad har ni för planer idag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback