Bye Bye!

Nu säger jag Hej då till Mando för gott. Det är ett avslutat kapitel och efter ha pratat med Å därifrån så förstod vi båda att det är så att jag ska inte få några mera samtal och inte behöva komma dit något mer, visserligen hade jag bara ett uppföljningssamtal kvar nästa år men nu när jag har hamnat i ätstörningsträsket igen så var det ju s¨att flera samtal som skulle behövas och inbokade men nu så är dewt bestämt att jag inte ska dit någon mer utan har bara SCÄ!
Så Mando är ett avslutat kapitel, och det känns bra faktiskt. Det är dags att släppa taget om dem och ta mig an den nya behandlingen som jag faktiskt har på SCÄ. Jag kan alltid ringa till Mando om jag inte blir hjälpt på SCÄ och så men det är inget som jag känner att jag ska behöva göra alls. Men det sades att jag kunde ringa om jag vill komma tillbaka och då får man ringa och fråga hur man ska göra. Men jag tänker inte och då menar jag INTE ringa dit för det är ett ställe jag inte vill tillbaka till, för det första så är det verkligen inte detsamma som det har varit där det är något annorlunda där, för det andra så kändes det som att dem inte trodde på en med vissa saker även om dem hjälpte mig med olika saker men man vill ju bli trodd på också!
 

Annars så har jag varit och hälsat på I, M och A. Det var så härligt och roligt, tack och lov för att man kan bli glad för tillfället när man träffar dem. Dem får en att le och skratt som väldigt få kan, och det kan dem få även om dem inte vet om att man mår dåligt eller så. :)
Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva mer och lite mer saker. Jag försöker tänka ut vissa saker som jag har funderat på tidigare och vad jag ska göra åt det. Men aja, ska nog ta och kolla vidare på QI nu men hörs snart igen!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback