Vinden!?!

Det har blivit så att det blev en promenad fram till bara ett par minuter sisådär. Men nu vill mamma ha sällskap upp till vinden och för hon ska kolla någonting, vette f*n varför hon ska göra det men men hon vågar typ inte gå själv så man måste ju med :/, så jäkla typiskt att en annan måste göra samma sak bara för att. Varför ska en annan behöva lida för det? Även om jag gärna hjälper till men jag har ingen lust att bli tvingad till saker som jag blir lite grann nu :(. Fast det är igen ide att säga något för att då blir det världens ramaskri här hemma, får ta och bara vara tyst som vanligt med allt när det gäller mig. Jag ska aldrig säga något, inte ens när något är fel utan jag ska bara ta emot allt. Banne mig om jag säger emot, då är jag illa ute och jag får höra allt möjligt..
Aja, ska väl ta och avrunda för att gå upp på den där jäkla vinden..
Hoppas att ni får en bra fortsatt lördagskväll och att ni har det gott.
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback