Vård av ätstörningar!?!

Vården av ätstörningar i USA är den bra? Om det är någon som vet det eller är det så att det är som som vanligt med om man inte har pengar så kan man inte få vård?
Och om man skulle få vård med pengar och hjälp ifrån försäkringsbolaget som man har(om man nu har en försäkring), är det såhär det är då, som i denna dokumentär?
Klicka här för att komma till dokumentären(den är uppladad i flera delar)!
Är det någon som vet? För om någon vet så vill jag gärna veta för det är intressant hur vården kan se så annorlunda ut från land till land! Och sen är det såom man har haft turen att ha fått bra vård dock, när jag fick vård och ändå blev friskskriven(men är tillbaka på ruta ett igen med mycket träning och lite mat).
Aja, annars så har dagen flytit på med att jag har varit och min psykolog E, det gick väl bra. Kändes bra idag och fick en del sagt idag och det kändes skönt att få fram en del saker :), börjar att få fram det jag känner och har svårt med, FRAMSTEG!! Med tanke på hur jag har varit när det gäller terapin och så vidare så har jag alltid haft svårt att få fram saker som jag har inom mig och har även alltid svårt att öpnna upp mig för folk oavsett hur dåligt jag har mått, har blivit så efter att jag har blivit sviken så pass många gånger...
Men aja, ska strax gå ut och gå en av mina älskade promenader ;), sen så blir det träning här hemma. När det är gjort så är allt i vanlig ordning ;).
Men hur mår ni då?
Kram kram
Ems 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback