Tisdags morgon!

Det är tisdag och jag vaknade av mig själv vid 07.50, så jäkla skönt att inte behöva sätta igång larmet igår kväll, som jag alltid brukar göra. Jag går alltid upp vid 08.00 för att inte man ska vända på dygnet. Men idag så behövdes inget alarm för att komma upp, tänkte prova att inte sätta alarmet igår och det funkade idag. Och anledningen till att jag alltid sätter alarm vid 08.00 för att inte vända på dygnet är för att jag har en del sömnproblem som gör att jag har svårt att somna och sen kan jag vakna upp och vara vaken ett bra tag under natten. Och det gör ju så att riskerna blir större för att vända på dygnet, vilket jag inte vill.
Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, får se vad som händer och vad som kommer upp. Det enda som jag vet att jag verkligen måste göra är att lämna in ett papper till E, men det går liksom på max en minut att lämna in det och det roliga är att det är att det tar längre tid att ta sig dit än att lämna papper som ska in dit. Aja, sen kanske jag tar mig till M, får se om det blir så och om jag orkar det eftersom min kropp håller på att strejka just nu :/.
Tänkte säga god morgon och att ni får ha en helt underbar tisdag.
Hur mås det?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback